سوالات متداول



آموزش مقدماتی شروع فعالیت در راستین

به راستین خوش آمدید!

با ۴ مرحله ساده در راستین، وارد دنیای ارز‌های دیجیتال شوید.


مرحله ۱: ایجاد حساب کاربری

مرحله ۲: تکمیل احراز هویت

مرحله ۳: واریز ریال/ارز دیجیتال

مرحله ۴: خرید و فروش ارز دیجیتال


مرحله ۱: ایجاد حساب کاربری

از طریق وبسایت یا اپلیکیشن راستین با شماره تماس خود ثبت‌نام کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با مراحل ثبت‌نام، قسمت آموزش ثبت‌نام را مطالعه نمایید.

 

مرحله ۲: تکمیل احراز هویت

پس از ثبت نام، لازم است فرآیند احراز هویت را در راستین انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با مراحل این کار، قسمت آموزش احراز هویت را مطالعه نمایید.


احراز هویت ابتدایی در راستین کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌برد و برای این کار کافی است که شما کد ملی، تاریخ تولد و شماره کارت بانکی خود را وارد نمایید تا امکان واریز و برداشت ریالی برای شما فعال گردد.


مرحله ۳: واریز ریال یا ارز دیجیتال

شما می‌توانید ریال یا ارزهای دیجیتال را به کیف پول شخصی خود در راستین واریز کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام این کار، قسمت آموزش واریز ریال و آموزش واریز ارز دیجیتال را مشاهده نمایید.

فرآیند واریز ریال در راستین بسیار ساده است و کافی‌ است که ابتدا اطلاعات شماره کارت بانک مورد نظر خود را وارد کنید و سپس مقدار تومان مدنظرتان را به کیف پول شخصی راستین واریز نمایید. برای واریز ارز دیجیتال به کیف پول خود در راستین، روی گزینه واریز ارز دیجیتال کلیک کنید.

 

مرحله ۴: خرید و فروش ارز دیجیتال

شما می‌توانید صدها ارز دیجیتال را در راستین، از طریق معامله سریع، معامله حرفه‌ای و خرید آنی بخرید و بفروشید. برای شروع خرید و فروش در راستین، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا قسمت راهنمای معامله در راستین را مطالعه نمایید.

اگر تمایل دارید تا با نگهداشتن ارز‌های دیجیتال سود کنید، می‌توانید با استیکینگ (سرمایه‌گذاری) و با استفاده از طرح‌های برتر، کسب درآمد داشته باشید. برای استفاده از قابلیت استیکینگ، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا قسمت آموزش سرمایه‌گذاری را مطالعه نمایید.


یکی دیگر از ویژگی‌های راستین، ربات معامله‌گر است. ربات‌ها با استراتژی‌های متفاوت، بصورت ۲۴ ساعته بدون خستگی و طمع، در بازار ارز‌های دیجیتال برای شما معامله‌ می‌کنند. شما می‌توانید نحوه کار با ربات‌های معامله‌گر در راستین را در قسمت راهنمای ربات معامله‌گر مطالعه نمایید.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

چت پشتیبانی
چت پشتیبانی

در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی راستین گفتگو کنید.

شروع گفتگو
بلاگ
بلاگ

از آخرین اخبار حوزه‌ ارز‌ دیجیتال، قبل از دیگران مطلع شوید.

بیشتر