سوالات متداول



چگونه در حساب تعهدی خود معامله کنم؟

برای انجام معاملات تعهدی ابتدا لازم است که احراز هویت سطح دو را انجام دهید. سپس طبق مراحل زیر اقدام کنید.

۱- ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.

۲- در حالت موبایلی از منو و در حالت دسکتاپ از نوار بالای صفحه بر روی دکمه معامله و سپس معامله تعهدی کلیک کنید.


۳- اگر حساب تعهدی‌تان را فعال نکرده باشید، ابتدا لازم است شرایط و قوانین استفاده از معاملات تعهدی را بپذیرید و پس از آن آزمون معاملات تعهدی را با موفقیت پشت سر بگذارید.


۴- پس از آن با زدن دکمه انتقال، میزان دارایی که می‌خواهید از کیف پول نقدی به کیف پول تعهدی بیاورید را انتخاب کنید. توجه کنید که تنها می‌توان دارایی‌هایی را که معاملات بر پایه‌ی آنها انجام می‌شوند به حساب تعهدی انتقال داد. مانند تومان و تتر. 


۵- سپس ضریب مورد نظر خود را برای انجام معامله انتخاب کرده و مشخص کنید که با چند برابر دارایی خود می‌خواهید وارد معامله شوید. مثلا اگر میزان دارایی کیف پول تعهدی شما برابر با 10 میلیون تومان باشد، با انتخاب ضریب 3 می‌توانید حداکثر به مقدار 3 برابر دارایی خود، یعنی 30 میلیون تومان وارد معامله شوید.


۶- پس از انجام معامله در قسمت موقعیت‌های باز، می‌توانید پارامترهای موقعیت‌تان را مشاهده کنید.


7- اگر می‌خواهید موقعیت خود را ببندید، می‌توانید پس از وارد کردن قیمت و مقدار مورد نظر، همه یا بخشی از موقعیت خود را با کلیک روی گزینه بستن، ببندید. همچنین با کلیک روی گزینه بستن آنی کل موقعیت شما در قیمت فعلی بازار بسته می‌شود.


8- اگر قصد دارید حجم موقعیت خرید یا فروش خود را افزایش دهید، کافی است تا با وارد کردن قیمت و مقدار مورد نظر، مجددا گزینه خرید یا فروش را بزنید تا معامله جدید به موقعیت فعلی اضافه شود. برای درک بهتر این موضوع، چگونگی افزایش حجم موقعیت تعهدی را مطالعه کنید.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

چت پشتیبانی
چت پشتیبانی

در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی راستین گفتگو کنید.

شروع گفتگو
بلاگ
بلاگ

از آخرین اخبار حوزه‌ ارز‌ دیجیتال، قبل از دیگران مطلع شوید.

بیشتر