سوالات متداول



چگونه سود و زیان معاملات تعهدی را مدیریت کنیم؟


چطور می‌توانم معامله‌ی تعهدی خود را ببندم؟

در پایین صفحه در تب موقعیت‌های باز، می‌توانید جزییات معاملات تعهدی خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با وارد کردن قیمت مدنظر خود یا انتخاب گزینه قیمت بازار، همه یا بخشی از موقعیت تعهدی خود را ببندید.


چطور می‌توانم تاریخچه‌ی حساب تعهدی خود را ببینم؟

می‌توانید در قسمت کیف پول تعهدی با کلیک روی تاریخچه حساب تعهدی، تاریخچه تراکنش‌های خود را به همراه جزییات کارمزدهای آن‌ها مشاهده کنید.


چطور حجم موقعیت خرید یا فروش تعهدی خود را افزایش دهم؟

فرض کنید امروز قیمت بیت‌کوین 10 میلیون تومان است و شما پیش‌بینی می‌کنید روند قیمت آن نزولی است. دارایی کیف پول تعهدی شما 10 میلیون تومان است و می‌خواهید با نصف آن وارد یک موقعیت فروش شوید. ضریب را برابر 1 ، قیمت را برابر 10 میلیون تومان و مقدار را برابر 0.5 بیت‌کوین قرار داده و موقعیت فروش را باز می‌کنید.

فرض کنید بر خلاف پیش‌بینی شما قیمت بیت‌کوین کمی بالاتر می‌رود و به 12 میلیون تومان می‌رسد. حال می‌توانید مجدد در قسمت فروش تعهدی، در قیمت جدید نصف دیگر دارایی خود را نیز وارد موقعیت فروش کنید.

پس از انجام این کار حجم موقعیت فروش شما افزایش می‌یابد. میانگین قیمت ورود از 10 میلیون تومان بیشتر و ریسک لیکویید شدن موقعیت‌تان کمتر می‌شود. همچنین اگر قیمت بیت‌کوین به زیر میانگین قیمت ورود برسد، موقعیت شما سودآور خواهد شد.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

چت پشتیبانی
چت پشتیبانی

در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی راستین گفتگو کنید.

شروع گفتگو
بلاگ
بلاگ

از آخرین اخبار حوزه‌ ارز‌ دیجیتال، قبل از دیگران مطلع شوید.

بیشتر