سوالات متداول



آموزش واریز ریال با شناسه

یکی از روش‌های واریز ریال به صرافی راستین واریز با شناسه‌ است. با این روش می‌توانید مبالغ بالاتری را به صرافی راستین واریز کنید. می‌توانید با مراجعه حضوری به بانک و یا با استفاده از اینترنت بانک و با استفاده از روش‌های پرداخت پایا و ساتنا، موجودی حساب خود را شارژ کنید.

توجه: حساب مبدا حتما باید به اسم خودتان باشد وگرنه مبالغ واریزی در صرافی راستین شارژ نمی‌شود و به حساب‌تان با تاخیر برگشت می‌خورد.

توجه: در صورتی که وارد کردن شناسه واریز را فراموش کنید و یا آن را اشتباه وارد کنید، مبالغ واریزی در صرافی راستین شارژ نمی‌شود و به حساب‌تان با تاخیر برگشت می‌خورد.

توجه: در صورتی که با مراجعه حضوری به بانک اقدام به واریز با شناسه می‌کنید حتما به مسئول بانک یادآوری کنید که شناسه واریز را لحاظ نمایند.


مراحل انجام واریز با شناسه

۱- ابتدا و از طریق کیف پول وارد قسمت واریز شوید.


۲- سپس بر روی واریز با شناسه کلیک کنید.

توجه: در صورتی که این بخش را مشاهده نمی‌کنید یعنی دسترسی آن را ندارید. برای استفاده از این امکان احراز هویت سطح سه را انجام دهید.


۳- برای ساخت شناسه واریز منحصر به فرد بر روی ساخت شناسه واریز کلیک کنید.


۴- پس از ساخت و تایید شناسه واریز، اطلاعات حساب مقصد و شناسه واریز مخصوص شما نمایش داده می‌شود. مبالغ باید به حساب مقصد نمایش داده شده همراه با شناسه واریز، واریز شوند.


۵- برای شارژ حساب خود از طریق شناسه واریز، کافی است از طریق موبایل بانک یا اینترنت بانک یا مراجعه حضوری به بانک، مبلغ مورد نظر را از طریق پایا یا ساتنا به حساب مقصد انتقال دهید و در فرایند مربوطه شناسه واریز خود را حتما وارد کنید.


۶- پس از تکمیل واریز، حساب شما در سیکل بعدی پایا و یا ساتنا به صورت خودکار شارژ می‌شود و دیگر نیاز به انجام کار خاصی از سمت شما نیست.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

چت پشتیبانی
چت پشتیبانی

در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی راستین گفتگو کنید.

شروع گفتگو
بلاگ
بلاگ

از آخرین اخبار حوزه‌ ارز‌ دیجیتال، قبل از دیگران مطلع شوید.

بیشتر