سوالات متداول



کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال در راستین چقدر است؟

هزینه کارمزد معاملات در راستین، کمترین میزان کارمزد در بین صرافی‌های معتبر ایرانی است. در صورتی که معامله شما از نوع میکری (Maker) باشد، این معامله بدون کارمزد است و در صورتی که معامله شما از نوع تیکری (Taker) باشد، کارمزد معامله تنها ۰.۲٪ محاسبه می‌شود. 

معاملات میکری (Maker): در صورتی که شما درخواست خرید یا فروش ثبت کنید و بعد از گذشت زمانی، شخص دیگری با شما معامله انجام دهد، شما معامله میکری ایجاد کرده‌اید. در واقع شما ایجاد کننده معامله بودید و کارمزدی پرداخت نمی‌کنید. 

معاملات تیکری (Taker): در صورتی که درخواست خرید و فروش شما، توسط درخواست خرید و فروش شخص دیگری که قبل از شما ثبت شده است، تکمیل شود، شما معامله تیکری انجام داده‌اید و تنها ۰.۲٪ کارمزد از مبلغ معامله شما کسر خواهد شد. 

کارمزد خرید آنی

خرید آنی از نوع معاملات تیکری است و کارمزد آن ۰.۲٪ از مبلغ معامله محاسبه می‌شود.

کارمزد معامله سریع

برای انجام معامله سریع سیستم بهترین قیمت را برای شما در کمترین زمان پیدا می‌کند. این نوع معاملات از نوع تیکری و کارمزد آن ۰.۲٪ است. 

کارمزد معامله حرفه‌ای

انجام معامله حرفه‌ای در بازار ارز‌های دیجیتال می‌تواند از نوع میکری یا تیکری باشد. در صورتی که تیکری باشد ۰.۲٪ و در صورتی که میکری باشد، معامله برای شما بدون کارمزد محاسبه خواهد شد. 

کارمزد ربات معامله‌گر

استاده از ربات معامله‌گر، بدون کارمزد می‌باشد و شما هزینه‌ای بابت راه اندازی ربات پرداخت نخواهید کرد. اما معاملاتی که ربات‌ها انجام می‌دهند به جز معاملات ابتدایی ربات، در اکثر مواقع از نوع میکری بوده و از شما کارمزدی کسر نمی‌شود.


پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

چت پشتیبانی
چت پشتیبانی

در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی راستین گفتگو کنید.

شروع گفتگو
بلاگ
بلاگ

از آخرین اخبار حوزه‌ ارز‌ دیجیتال، قبل از دیگران مطلع شوید.

بیشتر