سوالات متداول



استیکینگ راستین چگونه کار می‌کند؟

برای شروع استیکنیگ در راستین در حالت دسکتاپ از نوار بالا و در حالت موبایلی از منو، گزینه‌ی استیکینگ را انتخاب کنید. در صفحه‌ی استیکینگ می‌توانید طرح‌های فعال و بازده تقریبی سالانه‌ی هر طرح را مشاهده کرده و در هر کدام که مایل بودید، مشارکت کنید.


پاداش حاصل از استیکینگ به چه صورت است؟

شما می‌توانید با استیک کردن دارایی خود در یک دوره زمانی مشخص پاداش دریافت کنید. برای به دست آوردن پاداش، دارایی را که قصد استیک کردن آن را دارید انتخاب کنید. پس از نهایی شدن درخواست استیکینگ، به صورت روزانه به شما سود پرداخت می‌شود. دقت داشته باشید که سود شما در قالب همان ارز دیجیتالی است که استیک کرده‌اید، نه ریال و تتر.


با انجام استیکینگ، دارایی‌هایم چه تغییری می‌کند؟

با ثبت درخواست استیکینگ،‌ مقدار وارد شده از کیف پول نقدی شما کسر و فرآیند استیکینگ شروع می‌شود. در نتیجه شما امکان معامله با آن دارایی را نخواهید داشت. فعال شدن استیکینگ و دریافت سود روزانه، سه روز طول می‌کشد. همچنین در صورت لغو استیکینگ، سه روز طول می‌کشد تا مبلغ مورد نظر به کیف پول نقدی شما برگردانده شود.


پس از ثبت درخواست استیکینگ، نهایی شدن آن چقدر طول می‌کشد؟

پس از ثبت درخواست استیکینگ، درخواست شما به وضعیت "در حال پردازش" تغییر می‌کند و سپس وارد مرحله "در انتظار" می‌شود. این فرآیند ممکن است تا ۳ روز طول بکشد. در نهایت استیکینگ شما فعال می‌شود و سود به شکل روزانه پرداخت می‌گردد.


آیا می توان درخواست استیکینگ خود را لغو کرد؟

بله، این امکان وجود دارد. چنانچه درخواست شما در مرحله پردازش باشد، درخواست لغو به صورت آنی انجام می‌شود. اما چنانچه در هر مرحله‌ای به جز مرحله پردازش درخواست لغو داشته باشید، درخواست شما طی ۳ روز انجام خواهد شد و طی این مدت نیز سودی به شما تعلق نخواهد گرفت.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟

چت پشتیبانی
چت پشتیبانی

در هر ساعت از شبانه‌‌روز می‌توانید با تیم پشتیبانی راستین گفتگو کنید.

شروع گفتگو
بلاگ
بلاگ

از آخرین اخبار حوزه‌ ارز‌ دیجیتال، قبل از دیگران مطلع شوید.

بیشتر